Minden az adatvezérelt Facebook marketingről

160 oldalas e-könyv és 8 videó,
hogy véget vethess a pénzégetésnek.

Megveszem ››Olvass bele a könyvbe
100
specifikus képernyőfotó
50
mestertipp
160
oldalnyi cégmentő útmutató

Miért jó neked ez az e-book?

1-hatekony-merestechnika

Megszűnik az állandó bizonytalanság az adatvezéreltségnek köszönhetően.

2-meresi-beallitas

A jól beállított mérési pontok miatt gyorsabban reagálsz majd kulcsfontosságú helyzetekben.

3-hirdetesoptimalizalas

Az optimalizálásnak köszönhetően rengeteg időt és pénzt fogsz megtakarítani.

Csak arra fogsz pénzt költeni, ami tényleg működik, így jelentősen növeled a bevételt.

6-uzleti-meresek

Végre lekörözöd a versenytársaidat, akik nem adatvezérelten használják a hirdetéseket.

5-mutatok-erelmezese

A Facebook hirdetések mellett a cégvezetésben is fel tudod használni az adatvezérelt szemléletet.

Számomra azért nagyon hasznos ez a kiadvány, mert sokkal több mint egy technikai útmutató (abból van épp elég, bár korántsem ilyen minőségben). Az e-bookból világosan látszik, hogy a 7Digits csapata nem csak a Facebook hirdetéskezelőjét ismeri profi szinten, hanem a piacot, az ügyfelek kihívásait, elakadásait, céljait is, ezáltal üzleti szempontból is rendkívüli értékkel bír.

Molnár AttilaMarketingvezető, Kvazar.cloud

Látszik, hogy minden szempontból átgondolták ezt az e-bookot a 7digitsnél. Amikor a nehezebb részeknél elakadtam volna, mindig „jött” Ádám (a videókon keresztül), és lépésről lépésre elmondta, pontosan mit kell tennem. Ez volt életem egyik legjobb befektetése.

Homonyik Szandraegyéni vállalkozó

Attól tartottunk, hogy nem hallunk újdonságot, mivel mi már konverzió alapon optimalizáltunk Facebookon. Ehelyett tömérdek mennyiségű új információval gazdagodtunk.

Makara ImreTenmag.hu

Töltsd le ingyen az
e-book egyik fejezetét!

Nézd meg a tartalomjegyzéket, és olvass bele könyvünkbe ingyen! Meglátod, nem árulunk zsákbamacskát.

Ahol találkozhattál velünk:

Ideje, hogy tisztán láss!

Mit találok ebben az e-bookban és a hozzá tartozó videókban?

Az Adatvezérelt Facebook Marketing könyvből részletesen megtanulhatod, hogyan kezeld, mérd és optimalizáld a Facebook hirdetéseidet a kampányokból származó adatok alapján. Mérésbekötés, dinamikus remarketing, hirdetésoptimalizálás, e-kereskedelmi hirdetési technikák és B2B méréstechnika is szerepelnek a könyvben.

Mit érhetek el a méréstechnika elsajátításával?

Pontosan mérhetővé válnak majd a hirdetéseid, és sokkal jobb célzással (olcsóbban, magasabb megtérüléssel) hirdetsz majd. A Facebook Pixel nélkül pont azokat a hirdetéstípusokat lehetetlen használni, melyek a legmagasabb profitot generálják.

Olcsóbban tudok majd hirdetni?

Az útmutatóban leírt technikák segíthetnek, hogy egy átgondoltabb stratégia mentén költsd el a hirdetési büdzsédet, a lehető legpontosabb célzási beállításokkal.

Nemrég kezdtem hirdetni a Facebookon. Szükségem van ilyen mélységű tudásra?

Akármikor kezdtél hirdetni, és akármennyit is költesz, méréstechnika nélkül lehetetlen optimalizálni a hirdetéseid teljesítményét. És akkor még nem is beszéltünk a legprofitábilisabb remarketing hirdetések futtatásáról. Amennyiben profi szinten akarsz hirdetni a Facebookon, a könyvben található technikák és alapelvek elsajátítása nélkülözhetetlen.

Mennyire technikai jellegű ez az útmutató?

A szerzők a gyakorlatban is adatvezérelt marketinggel foglalkoznak. Szándékaik szerint a könyv online marketing szakembereknek szól, ezért a könyv és a hozzá tartozó videók helyenként elég mélyrehatóak, de az egész az alapoktól indul. A méréstechnikai elvek és az analitika alapszintű elmagyarázása mellett a Facebook Pixel bekötése, és egyéb technikai feladatok kivitelezési útmutatója is helyet kaptak a könyvben. 23 lépésről lépésre elmagyarázott leírás, 47 képernyőfotó, illetve illusztráció, és 8 szuper videó lesz a segítségedre.

Már többször megadtam az e-mail-címemet. Muszáj megint?

Igen, mert ennek az útmutatónak az elküldésére korábban nem kaptunk felhatalmazást tőled, így a GDPR és az általános üzleti etika szabályai szerint sem küldhetjük el. Elnézést a kellemetlenségért, de sajnos el kell kérnünk még egyszer az adataidat.

Ezután fogok mindenféle levelet kapni tőletek?

Nem. Csak ezt az útmutatót küldjük el e-mailben. A jövőben is csak az ezzel kapcsolatos kommunikációra van felhatalmazásunk tőled. Ha azt szeretnéd, hogy soha ne küldjünk egyetlen e-mailt sem, bármikor leiratkozhatsz a listánkról.

Mi történik, ha nem tudom használni a könyvben leírt dolgokat?

Ha megvásároltad a könyvet, és az elolvasása után úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor 30 napon belül az ár 100%-át visszakapod.

Szinte ott ülünk melletted

Az Adatvezérelt Facebook Marketing e-book ára 55.000 Ft (+áfa), a magyarázóvideók viszont olyan élményt nyújtanak, mintha szakértőnk ott ülne melletted. Minden egyes pillanatban, amikor szükséged van rá.

Megveszem ››
ottulunkmelletted

Kiváló ügyfeleink inspirálnak minket, hogy mindig a maximumot nyújthassuk.

A vakrepülésnek vége,
kezdj el több profitot csinálni!

Amit nem tudsz mérni, azt lehetetlen optimalizálni.
Ha nem látod át a rendszert, a hatékony skálázás csak álom.
A “programozásnál” szinte mindenki elvérzik, aki nem használja ezt a könyvet.
A rossz szövegek és kreatívok veszélyesek. Ki tudod szűrni őket?
Ne hagyd, hogy más találjon rá a rejtett célcsoportodra!
Tanulópénz = csinálni tovább, ahogy eddig.
Siker = a könyvet használva csúcsra járatni a kampányaidat.
A legádázabb versenytársaid talán már olvassák is a e-bookunkat…
Piacbővítés és termékfejlesztés konverziómérés nélkül? Sok sikert!
Ha nemet mondasz a mérésre, igent mondasz a pénzégetésre.

Gyorsabb és hatékonyabb
Facebook marketing

Ha az adatvezérelt utat választod, magasabb fordulatszámon pörögsz majd, kampányaiddal együtt, és néhány nap alatt megspórolhatod az e-book árát. Ha nem, akkor viszont marad a sok kérdőjel és fejvakarás. A konkurensek pedig úgy húznak majd el melletted, mint üstökös az égen.

KOSÁRBA VELE ››

Fektess magadba!

  • Mérhető hirdetések
  • Magasabb profit
  • Hatékony stratégiai szemlélet
  • Lekörözött konkurencia

Csak

55 000 Ft

+ ÁFA
(bruttó 69 850 Ft)

Neked szól

Úgy gondoljuk, hogy egy olyan anyagot hoztunk létre, amelyre minden olyan személynek szüksége van, akit foglalkoztatnak az adatvezérelt szemlélet és a hirdetési rendszer közti összefüggések. A leghasznosabb talán azok számára lesz az e-bookban található ismeretanyag, akik szeretik egymaguk lépésről lépésre elvégezni a technikai beállításokat.

Tehát:

  • Hirdetőknek, akik szeretnék a lehető legnagyobb bevételt generálva befektetni pénzüket a Facebook hirdetési rendszerében.
  • Vezetőknek, akik érdeklődnek az adatvezérelt üzleti szemlélet iránt, amelyet a 7digits képvisel.
  • Vállalkozóknak, akiknek még növekedniük kell ahhoz, hogy profi ügynökségre bízhassák hirdetéseiket, de már most a legjobb megoldásra van szükségük.
  • Diákoknak, akik szeretnének használható és értékes tudást szerezni az egyetem alatt vagy után.

És kiknek nem ajánljuk?

  • Olyan cégeknek/hirdetőknek, akik meghatározott előírások szerint költenek el havi X millió forintot “brand” hirdetésekre.
  • Olyanoknak, akik számára a fő KPI az elköltött összeg és az egységnyi kattintási költség.

Mutasd, mennyire vagy profi!

Teszteld le villámgyorsan 2 perces kvízünkkel, hogy mennyire vagy adatvezérelt a Facebook hirdetések terén!

A szerzőkről

Dr. Kádas Péter

Papíron orvos és közgazdász, a valóságban sorozatvállalkozó, befektető és online marketing szakember, Goldenblog-díjas szerző, a 7digits egyik alapító partnere.

Udvarhelyi Ádám

Senior PPC-szakértő és webanalitikai specialista. Szakterülete a Google Analytics, a Tag Manager, a Google Ads és a Facebook hirdetéskezelője.